بهترین مراکز خرید آنتالیا

تبلیغات

نویسندگان

پشتيباني آنلاين

    پشتيباني آنلاين

درباره ما

    به وبلاگ من خوش آمدید

امکانات جانبی

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 13
    کل نظرات کل نظرات : 0
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 1
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 27
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 3
    آي پي امروز آي پي امروز : 0
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 9
    بازدید هفته بازدید هفته : 29
    بازدید ماه بازدید ماه : 29
    بازدید سال بازدید سال : 177
    بازدید کلی بازدید کلی : 4170

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 3.129.249.105
    مرورگر مرورگر :
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز :

چت باکس


    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

تبادل لینک

    تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مشاور تحصیلی | آزمون کنکور - ارشد - دکتری -انتخاب رشته و آدرس avaymoshaver.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرنامه

    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین نطرات

بهترین مراکز خرید آنتالیا

مرکز خرید تراسیتی آنتالیا | Terracity
 
تراسیتی یکی از مشهورترین مراکز خرید آنتالیا است که افراد علاقه من به برندهای مشهور جهانی، بسیار مجذوب این بازار می شوند، مرکز خرید تراسیتی در محله اعیان نشین Fener آنتالیا قرار دارد و در این مرکز می توانید برندهای مطرح جهانی از جمله هوگو باس، بربری، لاگوست، ماسیمو دوتی، تامی هیلفیگر و بسیاری برندهای دیگر را بیابید، البته باید با جیب پر از پول وارد این مرکز خرید شوید ولی در این مرکز فروشگاه هایی هم وجود دارند که برندهای ترک را ارائه می دهند و با هزینه های کمتری می توانید از آن ها خرید کنید، در تراسیتی علاوه فروشگاه ها، رستوران های مختلفی نیز برای استراحت و آسایش بازدیدکنندگان وجود دارد و در طبقه آخر این مرکز خرید یک فودکورت بزرگ قرار دارد که می توانید بعد از خرید به آن جا بروید و از غذاهای محلی و بین المللی مختلف آن امتحان کنید، ساعات کاری این مرکز خرید 10 صبح تا 10 شب می باشد و با اختصاص دادن یک نیمروز از سفر خود به این مرکز خرید، می توانید لحظات بسیار شیرین و جذابی را تجربه کنید .
 
 

تاریخ ارسال پست: یک شنبه 4 اسفند 1398 ساعت: 15:47
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

معرفی هتل granada luxury belek

هتل گرانادا لاکچری در منطقه بلک آنتالیا قرار دارد و مناظر بی نظیری را در اختیار میهمانان قرار می دهد، هتل granada luxury belek با ارائه امکانات گسترده و منحصر به فرد مخصوص تمامی سنین به ویژه کودکان و نوجوانان است و دارای دو مینی کلوب برای بچه های بین 4 تا 16 سال و یک پارک تفریحی می باشد، سرزمین عجایب این هتل بسیار مورد استقبال خانواده ها قرار گرفته و آبشارها و سرسره های مهیجی در پارک آبی آن وجود دارد و مهمانان به وسیله آسانسور می توانند به بالای این آبشارها و سرسره ها برسند .

 

 

 


تاریخ ارسال پست: یک شنبه 4 اسفند 1398 ساعت: 15:43
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

معرفی هتل Amara Premier Palace Hotel

آنتالیا به دلیل داشتن سواحل زیبا و بناهای تاریخی و جاذبه های طبیعی بی نظیر، از شهرت جهانی برخوردار است و علاوه بر این ها، در سال های اخیر، هتل های بسیاری در این شهر مدیترانه ای ساخته شده که یکی از دیگری زیباتر و مجلل تر است و مسافران اقامت های رویایی را در آن ها تجربه می کنند، در حقیقت انتخاب هتل مهم ترین فاکتور در سفر به آنتالیا است، چون افرادی که این شهر ساحلی را برای سفر انتخاب می کنند، بیشتر اوقات خود را در هتل سپری می کنند و اکثر هتل های آنتالیا از امکانات رفاهی کامل و برنامه های سرگرم کننده و جذاب برخوردارند و به همین دلیل میهمانان، ترجیح می دهند که با هزینه های کم تر از بهترین امکانات هتل محل اقامتشان استفاده نمایند.

 

 


تاریخ ارسال پست: دو شنبه 28 بهمن 1398 ساعت: 14:23
برچسب ها : ,,
می پسندم نمی پسندم

معرفی هتل Orange County Resort Hotel Belek

آنتالیا یکی از بهترین نقاط جهان برای مسافرت است و همانطور که می دانید این شهر در سواحل زیبای مدیترانه در کشور ترکیه قرار دارد و سالانه میلیون ها توریست خارجی از سراسر جهان به آن سفر و در هتل های مجلل و شیک در مناطق مختلف این شهر زیبا اقامت می کنند، از آنجایی که آنتالیا یک شهر توریستی است و گردشگران خارجی در تمامی ماه های سال در آن دیده می شوند، بنابراین در این شهر هتل های فراوانی برای اسکان و اقامت این گردشگران وجود دارد و هر روز هم بر تعداد این هتل ها افزوده می شود و هر چه پیش می رود.

 

 


تاریخ ارسال پست: دو شنبه 28 بهمن 1398 ساعت: 14:19
برچسب ها : ,,
می پسندم نمی پسندم

قیمت سفر به کیش در تاطیلات نوروز

تور کیش نوروز 99 به همراه قیمت

سفر یکی از لازمه های زندگی هر انسانی است و با سفر کردن انسان تجربیات بسیار با ارزشی را کسب می کند، فرقی نمی کند سفر، برون مرزی باشد یا درون مرزی و چیزی که مهم است نتیجه و ثمره ای است که از آن به دست می آید، تعطیلات نوروز به دلیل طولانی بودن فرصت مناسبی برای سفر کردن است و بیشتر افراد ترجیح می دهند در این تعطیلات در خانه نمانند حتی برخی از قبل از شروع سال نو بار سفر می بندند و بعد از سیزده بدر به خانه باز می گردند، افرادی هستند که سفرهای خارجی را به سفرهای داخلی ترجیح می دهند ولی برخی دیگر دوست دارند در مرزهای درون کشور مسافرت کنند، سفرهای داخلی در حال حاضر بسیار ارزان تر از مسافرت به خارج کشور است چرا که دیگر نیازی به خرید ارزهای خارجی وجود ندارد و به ریال باید خرج کرد.

 


تاریخ ارسال پست: چهار شنبه 25 دی 1398 ساعت: 18:3
برچسب ها : ,,,
می پسندم نمی پسندم

برای سفر به استانبول در نوروز چقدر هزینه نیاز است؟

تور استانبول نوروز 99
تنها چند ماه به سال جدید نمانده است و حال و هوای نوروز کم کم فضای شهر را پر می کند؛ یکی از مهم ترین کارها برنامه ریزی سفر است، تعطیلات سال نو طولانی است و بعد از صله رحم و دید و بازدید اغلب خانواده ها سفری چند روزه را تدارک می بینند؛ بسیاری سفرهای داخلی را انتخای می کنند و بسیاری دیگر به سراغ کشورهای خارجی می روند؛ حجم سفرها زیاد است و تقریبا هرکسی با توجه به سلیقه و بودجه اش مقصدی را انتخاب می کند، استانبول یکی از آن سفرهای پرطرفدار خارجی است که نه تنها در نوروز بلکه در تمام طول سال پذیرای گردشگران زیادی است که بخشی از آن ها را ایرانی ها تشکیل می دهند؛ آب و هوای استانبول در نوروز خیلی سرد نیست و هوایی نسبتا مشابه شهرهایی مانند تهران دارد، اما نیمه دوم فروردین هوا ایده آل می شود و بهترین زمان برای سفر است.


تاریخ ارسال پست: پنج شنبه 19 دی 1398 ساعت: 16:11
برچسب ها : ,,,
می پسندم نمی پسندم

مشهد، بهترین سفر داخلی برای نوروز 99

تور مشهد نوروز 99

سفر به مشهد مقدس در برنامه سالانه بسیاری از ما ایرانی ها هست اما آغاز سال جدید در حرم مطهر امام رضا (ع) بسیار خوشایند خواهد بود. گذراندن لحظه تحویل سال در این حال و هوای روحانی، تجربه بی نظیری است که به تحمل شلوغی ها می ارزد. راه های سفر به مشهد بسیارند و هر فرد و خانواده ای به گونه ای این سفر را تجربه می کند. بعضی ها با خودروی شخصی سفر می کنند، بعضی قطار را ترجیح می دهند و برخی دیگر، ترجیح می دهند با هواپیما و به سرعت به مقصد برسند. در هر صورت می توانید انتخاب کنید که به صورت گروهی یا مستقل سفر کنید و هر روش، مزایای خاص خود را دارد. با این حال، برای ایام عید استفاده از تور مشهد نوروز 99 قطعا بهترین انتخاب خواهد بود. 

 


تاریخ ارسال پست: پنج شنبه 19 دی 1398 ساعت: 15:33
برچسب ها : ,,,,
می پسندم نمی پسندم

در سفر نوروزی به دبی اقامت در کدام هتل ها کم هزینه تر است؟

معروف ترین هتل های دبی
دبی یکی از مقاصد پر توریست گیتی است که از یک بیابان ساده به یگانه از شهرهای نوین گیتی تبدیل شده است. این شهر در امارات متحده عربی پیمان دارد و چند سالی است که مقصد برتر گردشگران ایرانی و بیگانه شده است. همه چیز در دبی برنامه ریزی شده است. از تاکسی ها و شهربانی ها لغایت قانون مندی و نظم شهر… هتل های دبی نیز با امکانات ویژه ای پذیرای مهمانان خارجی می باشند. در دبی گونه ها هتل ها یافت می شود اما بهترین هتل های دبی کمی گران هستند. با لوکس ترین و برترین هتل ها دبی آشنا شوید. اگر در ایام عید قصد سفر با تور دبی نوروز 99 را دارید این مقاله را بخوانید تا در انتخاب محل اقامت خود بهتر تصمیم گیری کنید

 

 


تاریخ ارسال پست: یک شنبه 1 دی 1398 ساعت: 11:45
برچسب ها : ,,
می پسندم نمی پسندم

دیدنی های آنتالیا را بشناسید و در نوروز 99 به آنتالیا سفر کنید

در این پست به دیدنی های  شهر آنتالیا در ترکیه اشاره می کنیم تا گردشگرانی که در ایام عید با تور آنتالیا نوروز 99 سفر می کنند این جاذبه ها را بهتر بشناسند و بتوانند تجربه بهتری از سفر به آنتالیا را داشته باشند

دهکده کهن (Kaleici)
آنتالیا

دهکده‌ی هزارتو Kaleici، برای قدم‌زنی و گشت و گذار در خیابان‌ها ساخته شده بود. خیابان‌های سنگ‌فرش و کاخ‌های عثمانی این دهکده که باسازی شده و اکنون دارای سقف‌هایی با رنگ سفید و قرمز هستند، مکانی فوق‌العاده است که خیابان‌هایش مملو از گونه ها و اقسام هتل، رستوران، فروشگاه‌های تهیه‌ی سوغاتی، بوتیک و گالری‌های هنری است. اگرچه این دهکده، عمدتا مکانی برای دوری از دنیای پر زرق و برق و شلوغ انسان‌ها به احصاییه می‌رود، ولی برای کسانی که مایل باشند، چندین جاذبه‌ی توریسم دیدنی نیز وجود دارد. «میدان اصلی» که حائز یک دروازه‌ی ورودی و یک برج ساعت سنگی است، «مسجد محمد پاشا» که یک بنای تاریخی قشنگ مربوط به سده هجدهم میلادی است و در پایان «مناره‌ی کوتاه» که مکانی درخور توجه است تنها برخی از جاذبه‌های توریسم دهکده‌ی کهنه هستند. «مناره‌ی کوتاه» در قرن نوزدهم به اثیر کشیده شد و اکنون فقط مخروبه‌ی آن باقی مانده است. این محیط‌ در پیش درآمد یک معبد رومی بود که بعدها به یک کلیسای بیزانسی تبدیل شد و الان نیز یک مسجد است.

 


تاریخ ارسال پست: یک شنبه 1 دی 1398 ساعت: 9:41
می پسندم نمی پسندم

چگونه در اربعین 98 به کربلا سفر کنیم؟

 

تور کربلا به دو مدل تور زمینی و تور هوایی بخش می گردد، تور هوایی کربلا 7 تا 8 شبانه روز می باشد. پروازهای ایران در فرودگاه نجف بر زمین می نشینند و زائرین پیش درآمد به زیارت امیرالمومنین (ع) در نجف و سپس به زیارت پیشوا حسین (ع) در کربلا، امام موسی کاظم (ع) و پیشوا محمد تقی (ع) در کاظمین مشرف می شوند.



تاریخ ارسال پست: چهار شنبه 27 شهريور 1398 ساعت: 9:48
می پسندم نمی پسندم

چگونه با ماشین شخصی به آذربایجان سفر کنیم؟

برای رفتن به باکو علاوه بر مسیر هوایی، می تاب به چهره زمینی هم سفر کرد. اگر می خواهید به چهره زمینی و با وسیله شخصی سفر کنید، از دو گذرگاه مرزی آستارا و بیله سوار موغان می توانید بگذرید. فاصله تا شهر باکو از بی گمان بیله سوار ۲۱۲ کیلومتر و از کران آستارا ۳۵۰ کیلومتر است. راه آستارا برای کسانی که از مرکز / جنوب یا شرق کشور هدف مسافرت دارند گذرگاه بهتری است و برای رفتن از آستارا هم می طاقت از جاده رشت آستارا رفت و هم از جاده خلخال- اردبیل – آستارا؛ ولی برای کسانی که از غرب مملکت قصد عزیمت دارند، بهتر است از طریق تبریز به مشکین شهر رفته و از آنجا به بیله سوار بروند.

 


تاریخ ارسال پست: سه شنبه 26 شهريور 1398 ساعت: 16:5
می پسندم نمی پسندم

سفر به بلغارستان و میزان هزینه برای سفر به این کشور

 

 

هزینه کردن و هزینه کردن یگانه از دغدغه های اصلی مسافران و گردشگران است. انگار کنید وقتی به یک مملکت جدید سفر می کنید پول نداشته باشید و یا خرج سفر شما اغلب از حد انگاشت باشد. آن وقت چه می کنید؟؟ برای اینکه سفر ی راحت و آسوده داشته باشید بهتر است پیش از سفر کردن هزینه های سفر خود را به طور دقیق بررسی کنید


سفر به بلغارستان
سفر کردن همش همراه شادی و هیجان است و ما را از یکنواختی حیات نجات می‌دهد. مواجه‌شدن با شرایط جدید و متفاوتَ، سبب دوری ما از عادت‌های همیشگی را می‌شود. همه‌ی این مواهب سفر وقتی بیشتر می‌شود که کشوری آرام، زیبا و چهارفصل مثل بلغارستان را انتخاب کنید و با تور به این کشور زیبا سفر کنید. بلغارستان در شمالترکیه و جنوب شرقی اروپا پیمان دارد و در تمام طول سنه شهرهای توریستی آن مثل صوفیه و وارنا پذیرای گردشگران زیادی هستند. اما بهترین و شلوغ‌ترین سررسید سفر به بلغارستان ماه‌های مرداد و شهریور در تابستان است.

 


تاریخ ارسال پست: سه شنبه 26 شهريور 1398 ساعت: 13:51
برچسب ها : ,,
می پسندم نمی پسندم

معرفی جاذبه های توریستی آنتالیا،گرجستان و آذربایجان

 

 

 

مناطق گردشگری آنتالیا

 

آنتاليا به دليل قرار به چنگ آوردن در حوزه‌ مديترانه داراي سواحل زيبا و آب و هواي دوچندان دلپذیر است و اين شهر در غرب كشور تركيه واقع شده‌است , آنتاليا به دليل برخورداري از دريا و سواحل زيبا و مراكز گردشگريدوچندان يكي از شهرهاي پرطرفدار براي گردشگران و هوا داران محسوب مي شود . 


تاریخ ارسال پست: چهار شنبه 6 شهريور 1398 ساعت: 15:48
برچسب ها : ,,,,,
می پسندم نمی پسندم

ليست صفحات

تعداد صفحات : 2
صفحه قبل 1 2 صفحه بعد